ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

1 στις 10 πωλήσεις λιανικής, παγκοσμίως, γίνεται πλέον online

Αυξανόμενος βαίνει ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, με την τάση να παραμένει ανοδική, τουλάχιστον έως το 2021. Το 2017, το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο συνέχισε την αυξητική του πορεία, καθώς οι online πωλήσεις εκτιμάται ότι αυξήθηκαν κατά 24,8% σε σχέση με το 2016, υπερβαίνοντας τα $2,3 τρις. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε το eMarketer, το 2017, για πρώτη φορά, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αντιπροσώπευαν το ένα δέκατο των συνολικών λιανικών πωλήσεων παγκοσμίως (10,1%). Μάλιστα, έως το 2021, οι online πωλήσεις αναμένεται να διαμορφωθούν σε $4,479 τρις και να αντιπροσωπεύουν το 16% του συνολικού τζίρου του λιανικού εμπορίου.Συνολικά, οι λιανικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι αυξήθηκαν, σε διεθνές επίπεδο, κατά 5,8% το 2017 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα $22,737 τρις, κυρίως, λόγω των πολύ καλών επιδόσεων της αγοράς της Κίνας. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι “έτρεξαν” στη διάρκεια του 2017 με τετραπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με την πορεία του λιανεμπορίου παγκοσμίως (23,2%).

Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τις προβλέψεις του eMarketer, θα παραμείνει σε διψήφιο ποσοστό καθ’ όλη την περίοδο των προβλέψεων (σ.σ. έως το 2021). Από την ίδια ανάλυση προκύπτει ότι η Κίνα και οι ΗΠΑ εισέφεραν – το 2017 – $1,584 τρις στον παγκόσμιο τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 69,1% του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πάντως, να σημειωθεί ότι το eMarketer έχει χαμηλώσει τον πήχη των εκτιμήσεων του για την πορεία των ηλεκτρονικών αγορών την περίοδο 2017-2021, κυρίως, λόγω των χαμηλών συναλλαγματικών ισοτιμιών των άλλων νομισμάτων σε σχέση με το αμερικανικό δολάριο.

Μobile commerce
Ανοδικός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης και των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που πραγματοποιούνται μέσω φορητών συσκευών (mobile commerce). Για το 2017, το mobile commerce αντιπροσώπευε πάνω από το 70% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στην Κίνα, όσο και στην Ινδία και το 59% στη Νότια Κορέα. Στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, το εμπόριο αντιπροσώπευε τουλάχιστον το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής.

Συνολικά, το 2017 οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών ανήλθαν σε $1,357 τρις, που αντιστοιχεί στο 58,9% των ηλεκτρονικών αγορών, μια σημαντική αύξηση έναντι του 40,2%, που ήταν η συμμετοχή του mobile commerce στο σύνολο το 2015.

Σύμφωνα με την ανάλυση του eMarketer, η πλειοψηφία των νέων ψηφιακών αγοραστών ολοκληρώνει τώρα τις συναλλαγές μέσω κινητών συσκευών και ειδικότερα μέσω smartphones. “Καθώς αυτό το κοινό γίνεται όλο και πιο ώριμο ψηφιακά, η συχνότητα των αγορών και το ύψος των δαπανών μέσω mobile commerce θα αυξάνεται”, σημειώνουν οι αναλυτές.

Δεν είναι τυχαίο ότι, σχεδόν σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών αυξήθηκαν το 2017: στην Ασία-Ειρηνικό το ποσοστό αυξήθηκε από 70,3% το 2016 σε 76,1% το 2017, ενώ στη Δυτική Ευρώπη ενισχύθηκε από 31,3% σε 35,4% την ίδια περίοδο.

Να σημειωθεί ότι τα σχετικά στοιχεία περιλαμβάνονται στο πρόσφατο report του eMarketer “Worldwide Retail and Ecommerce Sales: eMarketer’s Updated Forecast and New Mcommerce Estimates for 2016-2021”.

Συνολικά, οι λιανικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι αυξήθηκαν, σε διεθνές επίπεδο, κατά 5,8% το 2017 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα $22,737 τρις, κυρίως, λόγω των πολύ καλών επιδόσεων της αγοράς της Κίνας. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις υπολογίζεται ότι “έτρεξαν” στη διάρκεια του 2017 με τετραπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με την πορεία του λιανεμπορίου παγκοσμίως (23,2%).
Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με τις προβλέψεις του eMarketer, θα παραμείνει σε διψήφιο ποσοστό καθ’ όλη την περίοδο των προβλέψεων (σ.σ. έως το 2021). Από την ίδια ανάλυση προκύπτει ότι η Κίνα και οι ΗΠΑ εισέφεραν – το 2017 – $1,584 τρις στον παγκόσμιο τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αντιπροσωπεύοντας το 69,1% του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου.
Πάντως, να σημειωθεί ότι το eMarketer έχει χαμηλώσει τον πήχη των εκτιμήσεων του για την πορεία των ηλεκτρονικών αγορών την περίοδο 2017-2021, κυρίως, λόγω των χαμηλών συναλλαγματικών ισοτιμιών των άλλων νομισμάτων σε σχέση με το αμερικανικό δολάριο.
Μobile commerceΑνοδικός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης και των ηλεκτρονικών πωλήσεων, που πραγματοποιούνται μέσω φορητών συσκευών (mobile commerce). Για το 2017, το mobile commerce αντιπροσώπευε πάνω από το 70% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στην Κίνα, όσο και στην Ινδία και το 59% στη Νότια Κορέα. Στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, το εμπόριο αντιπροσώπευε τουλάχιστον το ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής.
Συνολικά, το 2017 οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών ανήλθαν σε $1,357 τρις, που αντιστοιχεί στο 58,9% των ηλεκτρονικών αγορών, μια σημαντική αύξηση έναντι του 40,2%, που ήταν η συμμετοχή του mobile commerce στο σύνολο το 2015.
Σύμφωνα με την ανάλυση του eMarketer, η πλειοψηφία των νέων ψηφιακών αγοραστών ολοκληρώνει τώρα τις συναλλαγές μέσω κινητών συσκευών και ειδικότερα μέσω smartphones. “Καθώς αυτό το κοινό γίνεται όλο και πιο ώριμο ψηφιακά, η συχνότητα των αγορών και το ύψος των δαπανών μέσω mobile commerce θα αυξάνεται”, σημειώνουν οι αναλυτές.
Δεν είναι τυχαίο ότι, σχεδόν σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, οι ηλεκτρονικές αγορές μέσω φορητών συσκευών αυξήθηκαν το 2017: στην Ασία-Ειρηνικό το ποσοστό αυξήθηκε από 70,3% το 2016 σε 76,1% το 2017, ενώ στη Δυτική Ευρώπη ενισχύθηκε από 31,3% σε 35,4% την ίδια περίοδο.
Να σημειωθεί ότι τα σχετικά στοιχεία περιλαμβάνονται στο πρόσφατο report του eMarketer “Worldwide Retail and Ecommerce Sales: eMarketer’s Updated Forecast and New Mcommerce Estimates for 2016-2021”.
Πηγή : sepe.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]