ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

Το ποτό που συνεχίζει να «κερνά» μέσα στην κρίση

Αυξάνει τις πωλήσεις της παρά την οικονομική κρίση, η εταιρεία που ανέδειξε το Campari, τη βότκα Absolute και τη σαμπάνια Moet & Chanton στην Ελλάδα.
Η ΑΜΒΥΞ, η μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία εισαγωγής και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στη χώρα, ιδρύθηκε το 1917 στη Θεσσαλονίκη από τον Αλβέρτο Ρεβάχ, πατέρα του σημερινού βασικού μετόχου και επί χρόνια επικεφαλής Ισίδωρο Ρεβάχ, ο οποίος αποτελεί τις τελευταίες δεκαετίες μια πατριαρχική φιγούρα στην αγορά αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα.
Το 2016 η εταιρεία κινήθηκε με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (+40%), κάτι που εν πολλοίς οφείλεται στην προσθήκη του χαρτοφυλακίου της Bacardi (το οποίο υπερκάλυψε την απώλεια της αντιπροσώπευσης του Campari). Ετσι, πέρυσι το μερίδιο αγοράς της ΑΜΒΥΞ έφτασε από το 12% στο 24% της αγοράς, ελέγχοντας δηλαδή το 1/4 αυτής.
Στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης η εταιρεία συνεχίζει να τρέχει με ρυθμό πωλήσεων της τάξης του 45% (και 12% σε like for like επίπεδο), επιτρέποντας την εκτίμηση πως το 2017 θα κλείσει επίσης με ισχυρή διψήφια ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων.
Σημειώνεται ότι από το 2012 έως το 2016 -εν μέσω βαθιάς οικονομικής ύφεσης, η οποία είχε ως αποτέλεσμα η αγορά αλκοολούχων ποτών να χάσει περισσότερο από το 50% της αξίας της και να περιοριστεί στα 280-300 εκατ. ευρώ-, η ΑΜΒΥΞ σημείωσε αύξηση κατά 60% στον κύκλο των εργασιών της και διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της, σε αντίθεση με την πτωτική πορεία του κλάδου.
Το 2016 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 54,5 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2017 η διοίκηση της εκτιμά ότι ο κύκλος εργασιών της θα αγγίξει τα 60 εκατ. ευρώ. Τα τελευταία 10 χρόνια η ΑΜΒΥΞ έχει ενισχύσει την ελληνική οικονομία με 375 εκατ. ευρώ σε άμεσους φόρους. Κι όλα αυτά συνέβησαν εν μέσω αντίξοων συνθηκών.
Από το χαρτοφυλάκιο της ΑΜΒΥΞ έχουν περάσει δεκάδες σήματα, τα οποία έγιναν μεγάλες επιτυχίες στην Ελλάδα. Η σαμπάνια Moet & Chanton αποτελεί από τους βασικούς συνοδοιπόρους της, καθώς η ΑΜΒΥΞ την αντιπροσωπεύει από την αρχή της ίδρυσής της.
Το 1989 λάνσαρε στην Ελλάδα τη βότκα Absolut, η οποία έκανε «θραύση» στην εγχώρια αγορά, κατατάσσοντας, μάλιστα, την ΑΜΒΥΞ στους καλύτερους αντιπροσώπους της σουηδικής φίρμας παγκοσμίως. Οι διεθνείς ανακατατάξεις στα brands οδήγησαν σε απώλεια της φίρμας, η οποία, ωστόσο, αντικαταστάθηκε σύντομα με τη βότκα Serkova. Ενα από τα πιο επιτυχημένα προϊόντα που διένειμε ποτέ στην Ελλάδα η ΑΜΒΥΞ, πάντως, δεν ήταν αλκοολούχο. Πρόκειται για το φυσικό ανθρακούχο νερό Perrier, που γνώρισε μεγάλη αποδοχή, δημιουργώντας εν πολλοίς μια νέα κατηγορία αναψυκτικών.
Εναν αιώνα μετά, η ΑΜΒΥΞ συνεργάζεται πλέον με 22 οίκους, που αθροιστικά εκπροσωπούν παγκοσμίως ετήσιο τζίρο άνω των 80 δισ. ευρώ. Διαχειρίζεται 74 κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands αλκοολούχων ποτών από 5 διαφορετικές ηπείρους και από 20 διαφορετικές χώρες. Η εταιρεία διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο διανομής, που αποτελείται από 700 χονδρεμπόρους και περίπου 5.000 συνεργαζόμενα σημεία τελικής πώλησης.
πηγη fpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]