Ασφάλιση με βάση τις δημοσιεύσεις μας στο Facebook!

Τα social media σκοπεύει να χρησιμοποιήσει βρετανική ασφαλιστική εταιρία προκειμένου να "αναλύσει" τον χαρακτήρα των οδηγών-πελάτων της και να ορίσει τιμή για την ασφάλισή τους.



Η πρωτοφανής αυτή κίνηση σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής, όπου οι εταιρίες θα χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα που έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο ενώ αναμένεται να ξεκινήσει κύκλος συζητήσεων σχετικά με το απόρρητο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Guardian, η Admiral Insurance θα αναλύει τα προφίλ στο Facebook των οδηγών που αγοράζουν αυτοκίνητο για πρώτη φορά ώστε να αναζητήσει τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που συνδέονται με την ασφαλή οδήγηση. Για παράδειγμα, τα άτομα που θεωρούνται ευσυνείδητα και καλά οργανωμένα, θα έχουν υψηλή βαθμολογία.

Ο ασφαλιστής θα εξετάζει τα posts και τα likes του κάθε χρήστη του Facebook, αλλά όχι τις φωτογραφίες, αναζητώντας εκείνα τα στοιχεία που θα "μαρτυρούν" τις συνήθειες του. Για παράδειγμα, παίζει ρόλο εάν ο χρήστης χρησιμοποιεί σύντομες και περιεκτικές προτάσεις για να κανονίσει έξοδο με τους φίλους του (αναφέρει καθορισμένο τόπο και χρόνο ή απλά χρησιμοποιεί τη λέξη "απόψε"), αν χρησιμοποιεί πολλά θαυμαστικά στις προτάσεις του ή αν χρησιμοποιεί συχνά τις λέξεις "πάντα" και ποτέ".

Η πρωτοβουλία αυτή ονομάζεται firstcarquote και ήταν προγραμματισμένη να ξεκινήσει επίσημα αυτή την εβδομάδα, αλλά αναβλήθηκε την τελευταία στιγμή. Απευθύνεται σε νέους οδηγούς ή ιδιοκτήτες που αγοράζουν αυτοκίνητο για πρώτη φορά - αν και μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε οδηγό. Η Admiral δεν έχει αποκλείσει την επέκταση του firstcarquote.

Ο Dan Mines, ο οποίος ηγείται του έργου firstcarquote στην Admiral, αρνήθηκε ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί "εισβολή" στα προσωπικά δεδομένα, καθώς είναι στην ευχέρεια του κάθε πελάτη αν θα χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη υπηρεσία."Κάνουμε ό,τι καλύτερό μπορούμε για να φτιάξουμε ένα προϊόν που θα επιτρέπει στους νέους οδηγούς να αυτοπροσδιορίζονται ως ασφαλείς οδηγοί", τόνισε ο κ. Mines.

Ο κ. Mines τόνισε επίσης, ότι η εταιρία σκοπεύει να αναπτύξει περαιτέρω την υπηρεσία, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορούσε να περιλαμβάνει και άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. "Η πρωτοβουλία αυτή δεν είναι πάρα μόνο δοκιμαστική. Είναι μια καινοτομία και είναι η πρώτη φορά που κάποιος κάνει κάτι τέτοιο", είπε, επισημαίνοντας ότι ουσιαστικά η υπηρεσία θα προσφέρει εκπτώσεις στα ασφάλιστρα.

Η υπηρεσία αυτή βασίζεται σε αλγόριθμους που έχουν αναπτυχθεί από την Admiral. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί τα ψηφιακά δεδομένα για να κάνει μια αξιολόγηση της προσωπικότητας και στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας τα πραγματικά δεδομένα που προκύπτουν από τις αξιώσεις του πελάτη, αναλύει τον κίνδυνο που προκύπτει από την ασφάλιση του συγκεκριμένου οδηγού.
 nextdeal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

[ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]