ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΒΙΑΣ

Προσοχή στην ερεύνα αγοράς για την Ανοιξιάτικη καθαριότητα με τις οικονομικότερες λύσεις.


Μπορεί να άρχισε η άνοιξη – η αρχή της πιο όμορφης εποχής για τους περισσότερους ανθρώπους – συμπίπτει όμως με την αρχή των καταναλωτών στην ερεύνα αγοράς για τηνΑνοιξιάτικη καθαριότητα με τις οικονομικότερες λύσεις στον καθαρισμό των ινωδών επιφανειών (χαλιά-μοκέτες, σαλόνια, στρώματα κλπ) , με στόχο στην προστασία της Υγείας, της Περιουσίας αλλά και του Περιβάλλοντος.

Η δράση για την αναγέννηση του σπιτιού, δεν είναι μια ‘‘αγγαρεία’’, η ένα έθιμο τελετής για σχολαστική περιποίηση για να φύγει η ‘‘συσσωρευμένη σκόνη’’, κάτι πού οι Κινέζοι την θεωρούν ως στασιμότητα της ενέργειας και εμπόδιο για μια καλή τύχη.
«Η ανάγκη μιας επιμελημένης εφαρμογής μέτρων, με στοιχειώδεις κανόνες, για την τήρηση μιας αποτελεσματικά ισορροπημένης  καθαριότητας, δεν είναι μια δαπάνη ή μια πολυτέλεια, αλλά μια υποχρέωση απέναντι στους συνανθρώπους μας αλλά και στο περιβάλλον»
Οι καταναλωτές, αν και δεν έχουν την απαραίτητη πληροφόρηση για τις υπηρεσίες που τους προσφέρει ο κλάδος του Καθαριστηρίου Ταπήτων, δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που λαμβάνουν.
Πολλοί όμως “Ταπητοκαθαριστές’’ με τις Νέες μεθόδους Marketing προσέγγισης που χρησιμοποιούν ερμηνεύουν την ‘’διατήρηση ενός ελάχιστου επιπέδου ποιότητας’’,κατά το δοκούν , μιας και οι αρνητικές συνέπειες της χαμηλής ποιότητας καθαρισμού των χαλιών δεν είναι άμεσα έντονες και ορατές στους καταναλωτές.
Οι καταναλωτές, δεν έχουν την απαραίτητη πληροφόρηση για τις υπηρεσίες , κατι που θα μπορούσε να τους προσφέρει ο κλάδος του Καθαριστηρίου Ταπήτων μέσα από  τοΣωματείο Ταπητοκαθαριστηρίων “Η Αττική”. Το Σωματείο π.χ . θα έπρεπε να ενημερώσει τους καταναλωτές, όταν έχει είδη ενημερωθεί και από το ΥΠΑΤ , για την νέα νομοθεσία που απαγορεύει την διαφήμιση και εφαρμογή βιοκτόνων για την εξουδετέρωση ακάρεων από επαγγελματίες καθαριστές, παρά μόνον αν υπάρχει Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος Καταπολέμησης Εντόμων και Τρωκτικώνστο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων.
Μπορεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού να επανάφερε την ανάγκη αποφυγής συμπεριφορών από σωματεία, όπως οι ενιαίες τιμές, (έχει δημοσιεύσει σχετικό οδηγό), δεν ζητά όμωςτην αποφυγή παρότρυνσης των μελών του Σωματείου,  στο να επικοινωνήσουν και να πληροφορήσουν τον καταναλωτή  πελάτη τους , ώστε να μάθει πως μπορεί να προφυλάξει την Υγεία του την Περιουσία του αλλά και το Περιβάλλον, αλλά και το ότι το “υποτίθεται καθαρό είναι πιο επικίνδυνο από το βρόμικο”.
Με βάση τον αναλυτικό πίνακα για την Κοστολόγηση Υπηρεσιών Καθαρισμού Χαλιών, που παρουσίασε ο σύμβουλος Επιχειρήσεων και Συνεργάτης του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕ, στην οποία ανέφερε ότι , για τους καταναλωτές μια ‘’λογική τιμή’’ θα ήταν περίπου 6,07 €/τ.μ, το Σωματείο θα μπορούσε να  προτείνει στους επαγγελματίες καθαριστές να παρουσιάζουνΑνάλυση παρεχόμενων υπηρεσιών καθαρισμού ανά m²των χαλιών, ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν τι συμπεριλαμβάνει το πλύσιμο και φύλαξη μεταξύ 3,12 €/τ.μ., 3,90€/τ.μ. , 4,50€/τ.μ., και  5,95 €/τ.μ., 6,50 €/τ.μ. , 6,85€/τ.μ.
Η αρχή για ουσιαστική ενημέρωση με στόχο την σωστή ενημέρωση των καταναλωτών θα συμβάλει στην προστασία τους  από την λαίλαπα και τον καταιγισμό στοχοποιημένων καταχωρίσεων με “παραπλανητικούς τρόπους” για μειωμένες  τιμές, μιας και οι επαγγελματίες καθαριστές είναι εναρμονισμένοι με τον Κανονισμό Δεοντολογίας για την προστασία του καταναλωτικού κοινού του Σωματείου τους.
Γιατί , η ‘’διατήρηση ενός ελάχιστου επιπέδου ποιότητας ’’,το οποίο όλοι γνωρίζουν από τα Σεμινάρια και τις Ημερίδες, αντιπροσωπεύει τουλάχιστον μια Στοιχειώδη Επαγγελματική Απορρύπανση, αφού η Υγεία και η Ασφάλεια της περιουσίας του καταναλωτή δεν επιδέχονται Εκπτώσεις.
Τα τελευταία χρόνια τα χαλιά έχουν επιβαρυνθεί κατά πολύ περισσότερο, όχι μονό από την χρήση, την αιθαλομίχλη, η την αφρικανική σκόνη, αλλά και λόγω των οικονομικών συνθηκών.
Επαγγελματική Απορρύπανση: Είναι το υποχρεωτικά πρωταρχικό στάδιο προεργασίας ενός επαγγελματικού πλυσίματος η το υποχρεωτικά πρωταρχικό στάδιο προεργασίας αν το χαλί ο καταναλωτής το θέλει μονό για φύλαξη. Δηλαδή την αφαίρεση της στερεής βρωμιάς με τα ”ρυπογόνα μικροβιακά φορτία”.
Bio-Εφαρμογές Kαθαρισμού: Είναι προτιμότερο οι καταναλωτές κάθε χρόνο να παρέχουν στα χαλιά τους Εξειδικευμένη Φροντίδα Συντήρησης, με Επαγγελματικό Bio-καθαρισμό για Απορρύπανση με Αναζωογόνηση και εξυγίανση ώστε να αφαιρεθούν,“ρυπογόνα μικροβιακά φορτία”, βακτηρίδια, μύκητες, τρίχες, άμμο, χωρίς την χρήση χημικών (Green Decontamination) και παρέχοντας τους Επαγγελματικό πλύσιμο, κάθε 2- 3 χρόνια.
Έτσι θα γίνεται Οικονομία από έξοδα σε πλυσίματα, λιγότερες σπατάλες σε ενέργεια, νερό, απορρυπαντικά, αλλά και από την εξουδετέρωση της ανακυκλωνόμενης επιμόλυνσης, ώστε να μειωθούν σημαντικά και τα προβλήματα υγείας.
Υιοθετώντας μια φιλική προς το περιβάλλον στάση ζωής, κάνουμε λελογισμένη χρήση στις ποιοτικά προσαρμοσμένες Bio-Εφαρμογές Διαχείρισης των Εσωτερικών Χώρωνγια την αντιμετώπιση των προβλημάτων, με πολλαπλά οφέλη για έναν αναβαθμισμένο ποιοτικά και αισθητικά τρόπο να ζεις.
Πρόληψη για την ρύπανση ως προτεραιότητα έναντι του ελέγχου.
Η καθαριότητα, πέρα από το να είναι δείκτης πολιτισμού των ανθρώπων που δείχνουν ότι σέβονται τη δημόσια υγεία, είναι και θεμελιώδες δικαίωμα του ανθρώπου, για την προστασία της Δημόσιας Υγείας από τους ¨εχθρούς της¨, γι’ αυτό η λήψη μέτρων πρόληψης είναι απαραίτητη, από όλους μας- Πολίτες και Πολιτεία!
Ο προβληματισμός των καταναλωτών θα γίνετε μεγαλύτερος όταν παραλαμβάνουν τα χαλιά που θα φαίνονται καθαρά, αλλά μέσα ίσως να έχουν ”Ξεπλυμένη στερεή βρωμιά με Επικίνδυνα ρυπογόνα μικροβιακά φορτία” και δεν θα ξέρουν που να απευθυνθούν. Θα πρέπει πρέπει να ζητούν “βεβαίωση καλής εκτέλεσης Εργασιών” αλλά και νααναλάβουν δράση για να μάθουν πως  οι “Ταπητοκαθαριστές ” ελέγχονται για τηνπροβληματική παροχή υπηρεσιών από την Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, για προβλήματα με συνέπειες μονό στην Περιουσία η και στην Υγεία.
Η επιμελημένη εφαρμογή μέτρων με στοιχειώδεις κανόνες, για την τήρηση μιας αποτελεσματικά ισορροπημένης  καθαριότητας, μπορεί να περιορίσει κατά πολύ συμπτώματα ασθενειών, οπού θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί (τουλάχιστον εν μέρει), αν η ελλιπής ενημέρωση δεν βοηθούσε  στην αύξηση της μη αποτελεσματικής συντήρησης των εσωτερικών χώρων.
Η ελλιπής ενημέρωση , “εμπλέκει” τους καταναλωτές όταν δεν κάνουμε σωστή χρήση της ηλεκτρικής  σκούπας , επιβαρύνοντας το εσωτερικό περιβάλλον, αλλά και έναν επαγγελματία που ασχολείται με τον καθαρισμό των αντικειμένων στους εσωτερικούς χώρους, (χαλιά-μοκέτες, σαλόνια, στρώματα κλπ), όταν με τις φτηνές λύσεις καθαρισμού και την ‘‘εγγυηση της χαμηλότερης τιμής’’, δεν κάνει αυτά που ορίζει ηεφαρμογή των κανόνων ορθής υγιεινής και τήρησης μιας πλήρους ιχνηλασιμότητας (ανιχνευσιμότητας) σε όλα τα στάδια της διαδικασίας.
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι, δεν μπορεί να εξαλειφθεί το πρόβλημα της ενασχόλησης των ατόμων που προσφέρουν υπηρεσίες στο επάγγελμα, χωρίς να γνωρίζουν στοιχειώδεις κανόνες από καθαρισμό. Με σεβασμό λοιπόν στις ανάγκες των καταναλωτών, γίνονται προσπάθειες με ενημέρωση για τις μεγάλες συνέπιες στην υγεία, την οικονομία αλλά και το περιβάλλον από την χαμηλή ποιότητα καθαρισμούτων εσωτερικών χώρων (χαλιά-μοκέτες, σαλόνια, στρώματα κλπ).
Με τα προαναφερόμενα διαπιστώνουμε ότι για την ανάπτυξη δραστηριοτήτων με στόχο την εγγυημένη ποιότητα για ένα Ασφαλέστερο και Υγιέστερο Περιβάλλον για τους καταναλωτές δεν εξαρτώνται τα πάντα από τις απαιτήσεις της νομοθεσίας, μπορούν να αναπτυχθούν μέσα από τα σωμάτια, με την ανάλυση του Κ.Δ  για την κοινωνική προσφορά του στην Ανθρώπινη Ευαισθησία της Εταιρικής Ευθύνης , αλλά και από τι απαιτήσεις έχουν οι καταναλωτές.
Σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν Επαγγελματίες Καθαριστές ταπήτων – ταπετσαριών όπου ασκούν το επάγγελμα στα υψηλότερα επαγγελματικά επίπεδα εργασίας και ευγενικής συμπεριφοράς, με εμπλουτισμένες γνώσεις σε επιμορφωτικά σεμινάρια και Εναρμονισμένες Οικονομικά Εναλλακτικές Λύσεις Καθαριότητας για ένα Υγιεινό Περιβάλλον.
Όπως σε όλα τα επαγγέλματα, έτσι και η βιομηχανία καθαρισμού ταπήτων /ταπετσαριών, έχει το μερίδιο των “μη επαγγελματιών”, όπου υπάρχουν μερικοί χωρίς καν Επαγγελματική Συνείδηση και Επιχειρηματική Ηθική “παίζοντας” ίσως με την Υγεία των καταναλωτών , την Περιούσια τους αλλά και το Περιβάλλον.
Πληροφορίες μπορείτε να μας ζητήσετε με ένα email στο info@klintec.gr η να καλείτε στο τηλέφωνο 2104829839, 6932245887
Ιωάννης Βγενής
Cleaning Advisor

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

ΒΙΝΤΕΟ

[ΒΙΝΤΕΟ][bsummary]

ΘΕΜΑ

[ΘΕΜΑ][bsummary]

ΥΓΕΙΑ

[ΥΓΕΙΑ][twocolumns]

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

[ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ][twocolumns]